28 september 2008

Notpapper och köksknoppar...


Notpapper och lite annat pyssel inhandlades i Täby centrum igår. Jag har kommit in i en pysselperiod känns det som. Håller på att göra en Tilda trädgårdsängel till en kompis. Har sytt vimplar till yngsta dottern. Tänkte göra något fint av notpappret, kanske en strut eller nåt sånt.



Så där, då var knopparna på plats. Visst blev det fint! Nu är det bara resten kvar, he, he. Det som är skönt med det här köksprojektet är att köket fortfarande kan användas. Än så länge - vi ska ju byta bänkskiva och sätta in en porslinsho och ev. byta blandare. Hoppsan det blir nog lite stök ett tag. Nåväl första fasen är avklarad. Knopparna och skålhandtagen köpte jag på Nacka byggnadsvård i Överjärva.

Hej så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Lotta!
Om du läser det här så heter företaget med de fina ljushusen Walther og co.

Kram/Maria

Anonym sa...

Ja visst läser jag din blogg.
Jag beställde katalog av dom via nätet, men jag ringer nog också på måndag

Tack för hjälpen

Kram Lotta

Mjuka sa...

Jättefina beslag!!
kramar M